Digitalizare DGASPC Sector 6!

Digitalizare DGASPC Sector 6Am aprobat astăzi în ședința de Consiliu Local depunerea cererii de finanțare în vederea obținerii fondurilor nerambursabile prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014 – 2020 pentru proiectul de digitalizare DGASPC Sector 6!

Bugetul proiectului este 2,995,605.75 lei (inclusiv TVA) din care contribuția Primăriei Sectorului 6 va fi de doar 2%.

 

Care vor fi componentele proiectului de digitalizare DGASPC Sector 6?

Componenta back-office va permite înregistrarea electronică a tuturor documentelor (intrări/ieșiri/interne) într-o bază de date unică (Registrul Unic) accesibilă oricărui angajat căruia i-a fost acordat accesul în program pe bază de utilizator și parolă. De asemenea, aplicația va permite urmărirea parcursului unui document de la un departament la altul până la soluționarea finală a acestuia.

Componenta front-office va permite cetățenilor să depună cereri online în baza șabloanelor de formulare specifice departamentelor. Solicitările primite vor fi automat preluate de către serviciul registratură prin componenta de back-office, apoi transmise pe fluxurile interne în vederea rezolvării acestora.

Website-ul de prezentare a DGASPC S6 se aliniază cu proiectul de digitalizare DGASPC Sector 6 și se va realiza cu scopul furnizării informațiilor cu privire la instituție și serviciile oferite, inclusiv cu detalii despre portalul on-line pentru servicii realizat prin proiect. Structura acestuia va fi accesibilizată, flexibilă, intuitivă, facilă și prietenoasă pentru utilizatori, permițând regăsirea cu ușurință a informațiilor căutate.

Depunem toate eforturile pentru a face interacțiunea cu instituțiile publice locale cât mai lipsită de griji!