9. Eficiență în administrație și digitalizare, costuri mici pentru cetățeni

Toți ne dorim o simplificare a procedurilor și interacțiunilor pe care le avem cu primăria sau instituțiile statului. Vrem o administrație mai suplă și mai eficientă pentru a economisi două resurse foarte importante: timpul și banii!

Ce vom face?

  • Eficientizare: desființarea Administrației Școlilor Sector 6 și Centrului Cultural European, care pot funcționa ca departamente în cadrul primăriei.

  • Toate procesele și serviciile primăriei să ajungă în aplicația eSector6. Maparea tuturor proceselor rămase nestandardizate.

  • Decizii transparente despre autorizații și dezvoltări imobiliare. Transmiterea live a ședințelor Comisiei Tehnice de Urbanism și Amenajare Teritoriu Sector 6, dar și a ședințelor Comisiilor de specialitate ale Consiliului Local Sector 6.

  • Toate proiectele aflate în dezbatere publică la primărie să ajungă înaplicația eSector6 pentru feedback de la cetățeni.

  • Standardizarea și digitalizarea activității Serviciului de Îndrumare și Control pentru Asociațiile de Proprietari. Există o nevoie uriașă de a avea o comunicare transparentă cu asociațiile de proprietari, dar și o imagine clară asupra modului în care legea 196/2018 este aplicată, cu o atenție sporită asupra noilor dezvoltări imobiliare.

  • Vom obliga primăria și instituțiile subordonate să facă achiziții publice „verzi”, să cumpere produse și servicii pe criterii de eficiență energetică.

  • Vom elabora și implementa regulamente locale pentru ocuparea domeniului public, Regulamentul pentru terase.

  • Reducem costurile de întreținere. Vom monitoriza atent investițiile primăriei, dar și mijloacele fixe care au nevoie de mentenanță periodică, pentru a le crește durata de viață. În prezent, nu există o bază de date cu toate activele aflate în administrarea primăriei sau a instituțiilor subordonate. E nevoie de informații în timp real pentru a eficientiza achizițiile, pentru a crește timpul de răspuns la petiții și pentru a centraliza mentenanța.